فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز

قالب وبلاگ

این برنامه با هماهنگی واحد اردویی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهریز در تاریخ بیستم فروردین نودوپنج اجرا شد

شروع برنامه ساعت 06:30 صبح روز جمعه بیستم فروردین از صدا وسیمای یزد

ساعت 07:30 به محل رسیده خودرو را پارک کردیم و ابتدا از پایین دره شروع به حرکت کردیم .چون مسیر دره بن بست بود

برگشتیم و از مسیر اصلی ادامه دادیم ساعت 10:00 به آبشار بالادست مزرعه رسیدیم . چای آتشی آماده کردیم و پس از صرف صبحانه چند تا عکس گرفته و برگشتیم .ساعت 13:00 به یزد رسیده و برنامه به پایان رسید.

جای تمامی دوستان خالی بود.

تندرست باشید ...........................................................گروه پونه

آدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشکآدرشک

[ یکشنبه 95/1/22 ] [ 9:37 عصر ] [ گروه کوهنوردی پونه ] [ نظرات () ]

شروع برنامه جمعه سی ام بهمن 94 ساعت 6:00 از یزد شروع کوهنوردی ساعت 7:00 صبح

ساعت 9:00 به جان پناه رسیدیم علی رغم هوای گرم پایین کوه هوا به شدت سرد و همراه با باد و بوران بود داخل جانپناه صبحانه را صرف نموده

طی یک سرسره برفی شروع به پایین آمدن نمودیم کنار چشمه پای کوه چای آتشی درست کردیم جای همه خالی سر انجام ساعت 14:00 به

یزد رسیدیم                              تندرست باشید  .........گروه پونه

برفبرفبرفبرفبرفبرفبرفبرف

[ دوشنبه 94/12/3 ] [ 3:36 عصر ] [ گروه کوهنوردی پونه ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.