فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز

قالب وبلاگ

این برنامه از ساعت 7:00 صبح روز جمعه 22 اسفند 93 شروع شده از مسیر اولین دره سمت راست به انتهای دره صعود کردیم . پس از سه ساعت راهپیمایی به انتهای دره رسیدیم در کنار چشمه آب صبحانه را همراه با چای آتشی صرف نموده و بر گشتیم . برنامه ساعت 13:30 به پایان رسید.جای تمامی دوستان خالی...

تندرست باشید                                                                                                               گروه          پونه

دره گاهاندره گاهاندره گاهاندره گاهاندره گاهاندره گاهاندره گاهاندره گاهاندره گاهاندره گاهاندره گاهاندره گاهان

[ یکشنبه 93/12/24 ] [ 8:26 عصر ] [ گروه کوهنوردی پونه ] [ نظرات () ]

این برنامه ساعت 7:00صبح از میدان امام علی {ع}شروع شد ساعت 8:00خودروها را در محوطه امامزاده پیر بر حق پارک نموده ودر مسیر دره شروع به راهپیمایی کردیم پس از دو ساعت راهپیمایی به انتهای دره رسیدیم چای آتشی را درست کرده پس از صرف صبحانه برگشتیم ساعت 12:00کنارخودروها بوده وساعت 13:00به یزد رسیدیم     جای تمامی دوستان خالی

آدرس : تفت  - اسلامیه – ابتدای جاده سانیج  - دره سیر     تندرست باشید ............... گروه پونه

دره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیر

[ شنبه 93/12/2 ] [ 8:39 عصر ] [ گروه کوهنوردی پونه ] [ نظرات () ]

شروع برنامه ساعت 6:00صبح تاریخ 3/11/1393

ساعت 6:00صبح از یزد حرکت نمودیم .خودروهایمان رادر کنارامامزاده سید کافی پارک نموده کوهنوردی را ازکنار امامزاده آغازکردیم. پس از عبوراز روستای کذاب به ارتفعات مربوطه صعود کردیم.ساعت9:30صبح بالای قله رسیدیم. [جای دوستان خالی صبحانه راصرف نموده واز دره ی بعدی که منتهی به روستای هامانه بود مسیر فرود را پیش گرفتیم . هم زمان با آغاز فرود بازی ایران وعراق دریک چهارم نهایی جام ملت های آسیادر کامرون هم در استرالیا شروع شده بود که باموبایل دنبال کردیم.متاسفانه بازی در پایان 120دقیقه با نتیجه3بر3مساوی شده و درپنالتی ها ما به عراق باختیم وخستگیمان دوچندان شد . ساعت13:00همزمان باپایان بازی ما نیز به یزدرسیدیم و برنامه به پایان رسید

تندرست باشید .............گروه پونه

کافی آبادکافی آبادکافی آبادکافی آبادکافی آبادکافی آباد کافی آبادکافی آبادکافی آباد

[ جمعه 93/11/10 ] [ 10:49 صبح ] [ گروه کوهنوردی پونه ] [ نظرات () ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.