فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز

قالب وبلاگ

این برنامه به مناسبت  روز جهانی کارگر و روز معلم  صبح  دوشنبه  روز جهانی کارگر با همراهی آقایان حسین جمالزاده علی اصغر خدابخشی حسین اویسی حمید حسنی و محمد اسفندیاری از یزد آغاز شد .

عصر دوشنبه به تهران رسیده در منزل یکی از دوستان مستقر شدیم . پس از تهیه ملزومات صعود و هماهنگی با

تاکسی تلفنی شب را استراحت نموده صبح سه شنبه ساعت 5:30 راه افتادیم .

ساعت 6:30 از محل میدان سربند معروف به میدان مجسمه که مجسمه یکی از کوهنوردان ارتش در آن نصب شده

صعود آغاز شد. تماشای آبشارها و رود خانه های مسیر در حین صعود همراه با طراوت هوا و خنکای صبح بسیار لذت بخش

بود و جای تک تک دوستان خالی !!!

پس از دو ساعت پیمایش به جانپناه شیر پلا رسیدیم که گروهی از همنوردان تهرانی و گروهی دیگر از همنوردان مهمان از آلمان در آنجا در حال استراحت بودند . پس از استراحت و خوش وبش کردن با آنها از آنجایی که مسیر صعود را بلد نبودیم از آنها پرسیده و صعود به سمت جانپناه امیری و از آنجا به سمت قله ادامه دادیم .

ساعت 14:00به جان پناه قله رسیدیم چند عکس یادبود گرفته و برگشتیم فردای آن روز بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس باغ پرندگان و

روز پنجشنبه به یزد برگشتیم و برنامه به پایان رسید. جای تمامی دوستان واقعا خالی بود.

میدان مجسمه سربند شروع کوهپیمایی بامداد روز سه شنبه

تصاویری زیبا از باغ پرندگان

توچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچال

[ پنج شنبه 96/3/4 ] [ 3:28 صبح ] [ گروه کوهنوردی پونه ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.