فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز

قالب وبلاگ

این برنامه از ساعت 6:00 صبح روز جمعه 13/06/94 از میدان امام علی(ع) شروع شده و ساعت 13:00 همانروز به پایان رسید همنوردان گرامی در قالب دو گروه بودند گروه اول در ابتدای مسیر خاکی خودرو را پارک نموده پس از صعود به ارتفاعات منطقه از روی یال کوه ها ی مجاور به غار مورد نظر رسیدیم گروه دوم خودروی خود را در جاده خاکی منتهی به کوه مذکور برده و از یک راه میانبر به کوه مورد نظر صعود کردند . ساعت 9:30 الی 10:00 صرف صبحانه ساعتی بازدید از غار وگرفتن عکس و بالاخره به اتفاق کلیه عزیزان به یزد برگشتیم.

تندرست باشید ................گروه پونه

غار نصراباد

بقیه تصاویر در ادامه مطلب   ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/6/15 ] [ 10:38 عصر ] [ گروه کوهنوردی پونه ] [ نظرات () ]

حرکت از یزد ساعت 4:00 عصر پنج شنبه 15/05/94 ساعت 5:00 به ده بالا رسیدیم در ابتدای برنامه به داوست و هم نورد عزیز جابر جبالی بر خوردیم پس از خوش وبش کردن خداحافظی کرده و صعود را آغاز نمودیم پس از 3 ساعت کوه پیمایی هنگام اذان مغرب به جانپناه رسیدیم نماز شام عکس گرفتن خواب و فردای آن روز فرود را از ساعت 7:00 شروع نموده و 9:30دقیقه بهکنار خودرو ها رسیدیم و به یزد برگشتیم

تندرست باشید .............گروه پونه

دیدن دوست عزیز جابر و گرفتن عکس یادبود

شیر کوهشیر کوه

استراحت در کنار چشمه آب تابستانخانه

شیر کوه

بقیه تصاویر در ادامه مطلب  ادامه مطلب...

[ دوشنبه 94/5/19 ] [ 5:28 صبح ] [ گروه کوهنوردی پونه ] [ نظرات () ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.