فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز

قالب وبلاگ

این برنامه با حضور سبز آقایان علی محمد علی زاده اصغر خدابخشی-حسین جمالزاده و محمد اسفندیاری در تاریخ نهم اردیبهشت نود و پنج ساعت 13:00 از امامزاده جعفر یزد شروع شد و در تاریخ یازده اردیبهشت ساعت یازده شب با رسیدن به یزد به پایان رسید.

زحمت هماهنگی و اسکان در تهران را آقای جمالزاده بعهده داشت که از ایشان بسیار سپاسگزاریم.

پس از حرکت از یزد در مسیر الحمدلله اتفاق خاصی نداشتیم ساعت 21:00به تهران رسیدیم .رفتیم منزل استراحتی کرده برای تهیه شام و ملزومات برنامه فردا زدیم بیرون با تاکسی تلفنی که نزدیک بود برای ساعت 5:30 فردا جمعه هماهنگ کردیم یه سر رفتیم بوستان فدک زیارت قبور شهدای گمنام و برگشتن نیازمندیارو خریدیم و اومدیم خونه شام مختصری خوردیم جاتون خالی و خوابیدیم جمعه صبح طبق برنامه حرکت کردیم ساعت 6:00از محل درکه کوهپیمایی رو شروع کردیم .ساعت 9:40دقیقه به پناگاه پلنگ چال رسیدیم . چای و صبحانه رو صرف نموده پس از استراحتی کوتاه به سمت ایستگاه شماره پنج و از اونجا به قله راه افتادیم.ساعت 13:30 به قله رسیدیم بر خلاف بی خوابی شب گذشته و خستگی ناشی از 700کیلومتر رانندگی یزد به تهران بچه ها خوب صعود کردند.

پس از گرفتن چند عکس یادگاری به ایستگاه شماره پنج بر گشتیم و رفتیم تونوبت سوار شدن تله کابین خیلی شلوغ بود و معطل شدیم . سر انجام با تله کابین اومدیم پایین و یه تاکسی دربست رفتیم خونه دوش و استراحت و رفتیم میدان هفت حوض قدمی زدیم و اذان شد رفتیم مسجد و برگشتیم خونه شنبه صبح باتفاق دوستان رفتیم بوستان آب و آتش و پل طبیعت و نمایشگاه موزه دفاع مقدس رو دیدیم وبرگشتیم خونه تو مسیر جاتون خالی نهار رو خوردیم و ساعت 15:00به سمت یزد راه افتادیم تو مسیر برگشت یه سری هم به زیارت حضرت معصومه(س) تو قم رفتیم که جای همه خالی بود ساعت یازده شب به یزد رسیدیم و برنامه به پایان رسید.

تندرست باشید.............................گروه پونه

توچال

توچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچال

توچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچالتوچال

[ پنج شنبه 95/2/16 ] [ 12:38 عصر ] [ گروه کوهنوردی پونه ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.