فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز

قالب وبلاگ

حرکت 6:00 صبح جمعه 1/3/1394 از میدان امام علی (ع) یزد

ساعت 7:00 به پای کوه رسیدیم و صعود را آغاز نمودیم ساعت 8:00 ابتدای دره پونه بودیم گروه اول از مسیر دره پونه به جانپناه و گروه دوم مستقیم به سمت برف خانه  ساعت 9:00 به جانپناه رسیده پس از صرف صبحانه واستراحتی کوتاه به محل برف خانه رفتیم و برگشتیم ساعت 12:30 کنار خودروها رسیده و راهی یزد شدیم

تندرست باشید............گروه پونه

برفخونه

بقیه در ادامه مطلب ادامه مطلب...

[ یکشنبه 94/3/3 ] [ 6:26 صبح ] [ گروه کوهنوردی پونه ] [ نظرات () ]

شروع برنامه ساعت 7:00 صبح روز شنبه 26-02-94 از دهج صعود به  غار ایوب ساعت 7:30 الی9:30 فرود به کنار سنگ بار انداز وصرف چای آتشی ساعت 11:00ورود به شهر جوزم جهت ناهار ونماز 13:00 الی 14:00 ورود به روستای تاریخی میمند وبازدید 15:30 الی 17:00 بازگشت به شهربابک و بازدید از دشت زیبای ریواس حد فاصل جوزم و شهر بابک 17:30 الی 19:00 و نهایتا برگشت به یزد و پایان برنامه 21:30  همراهان اعضای گروه پونه آقایان علیزاده - جمالزاده - وخدابخشی به همراه خانواده های محترم

p

بقیه در ادامه مطلب  ادامه مطلب...

[ چهارشنبه 94/2/30 ] [ 3:15 عصر ] [ گروه کوهنوردی پونه ] [ نظرات () ]

این برنامه باحضور12نفرازهمنوردان درقالب 3 دستگاه خودرو سواری از میدان امام علی (ع) در تاریخ11/02/1394 ازساعت 6:00 صبح آغاز و در ساعت 13:00 پس از برگشت گروه در کنار امامزاده پیر بر حق به  پایان رسید مسیر حرکت از ابتدا ازکنار امامزاده تا انتهای دره  همگی و از انتهای دره تا ارتفاعات بالای سرچشمه توسط گروه دوم که شش نفر بودیم .

تندرست باشید گروه پونه

دره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیردره سیر

کوچکترین عضو گروه در حال احیای طبیعت

دره سیردره سیر

[ شنبه 94/2/12 ] [ 5:39 عصر ] [ گروه کوهنوردی پونه ] [ نظرات () ]

آغاز برنامه ساعت 6:00 صبح روز جمعه 28-01-94 از جلوی صدا و سیمای یزد

دامگاهان

این برنامه به صورت خانوادگی توسط اعضای گروه در قالب 3دستگاه خودروی سواری انجام شد ساعت 7:00 به ابتدای دره رسیدیم خودروها را پارک کرده و شروع به پیاده روی کردیم ساعت 9:40به محل آبشار رسیدیم .ساعتی صرف  تهیه چای آتشی و صبحانه شد سپس بازدید از آبشار و گرفتن عکس ونهایتا ساعت 13:00 کنار خودروها بودیم .

ساعت 14:00به یزد رسیده و برنامه به پایان رسید

تندرست باشید ......................................................... گروه پونه

دامگاهاندامگاهاندامگاهاندامگاهاندامگاهاندامگاهاندامگاهاندامگاهاندامگاهاندامگاهاندامگاهان

[ چهارشنبه 94/2/2 ] [ 3:55 عصر ] [ گروه کوهنوردی پونه ] [ نظرات () ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.