فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز
فونت زیبا ساز

قالب وبلاگ

ساعت 16:00 روز پنج شنبه مورخه 1393/5/30 از یزد در قالب یک گروه شش نفره حرکت کردیم ساعت 17:15 از کنار استخر آب محله ی شیخ علیشاه روستای ده بالا صعود را آغاز نمودیم.

شیرکوه

پس از 2/5 ساعت کوه پیمایی ساعت 19:50 همزمان با اذان مغرب به جانپناه رسیدیم.

هوای سر شب بسیار دلنشین و خنک بود هر چند آخر شب سرد شد و اذیت کرد .

به هر صورت نماز وخوندیم وصرف شام و تماشای منظره ی زیبای شب ده بالا و شهر مهریز از بالای شیرکوه و عکاسی خیلی باحال بود جای تمام دوستان خالی .

طبق برنامه باید می خوابیدیم برای صعود فردا به قله اما شوخ طبعی دوستان  گل کرد و تا پاسی از شب به مزاح وخنده گذشت . . .

صبح جمعه ساعت 6:00 به اتفاق اعضای گروه از جانپناه حرکت نموده ساعت 7:45 به قله رسیدیم که اتفاقا اونجا با یکی از دوستان قدیمی خدابخشی بنام رضا ابراهیمی آشنا شدیم پس از گرفتن عکس یادگاری به جانپناه برگشته صبحانه را صرف نموده و برگشتیم ساعت 12:00 به کنار خودروها رسیدیم و درپایان برنامه ساعت13:30 به یزد رسیدیم .

همیشه تندرست باشید .................................................................گروه پونه

جمع گروه در حال صعود از دره نجیب

نمایی از بام یزد و دور نمایی از شهر یزد گم شده در غبار صنعت و تکنولوژی

آنچه چهره ی زیبای این طبیعت بکر را مخدوش نموده جاده خاکی احداث شده به منظور

نصب دکل های مخابراتی بر قله ی شیر کوه میباشد که در سمت چپ تصویر می بینید

البته این جاده مسدود وتحت کنترل سپاه می باشد و هر کسی نمی تواند با خودرو صعودکند

[ چهارشنبه 93/6/5 ] [ 6:27 عصر ] [ گروه کوهنوردی پونه ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.